sunnuntai 2. helmikuuta 2014

KOEVIIKKO

koeviikko
Tällä hetkellä mun puhelin on täynnä tälläsiä kuvia, erona vaan että jokasessa mulla on eri kirja sylissä

Koeviikko on kohta ohi! Mulla on enää ruottin koe huomenna ja sitten oon selvinnyt tästä pitkästä ja hajanaisesta 3. jaksosta. Koulunkäynti on ollu aina mulle suhteellisen helppoa, opin kaikki asiat melko hyvin vaan kuuntelemalla tunnilla. Tässä jaksossa olin kuitenki Brasiliassa, Kööpenhaminassa ja Englannissa, joten joutuin olla aika paljon pois tunneilta ja paljon asiaa jäi mulle ite yksin opiskeltavaksi. Mulla oli onneks tässä jaksossa kuitenkin melko helpot aineet; fysiikka 2, terveystieto 1, yhteiskuntaoppi 1, maantieto 1, ruotti 1 ja urheiluvalmennus.
          Tiistaina mulle iski pienehkö paniikki, kun huomasin että olin hukannut mun yhteiskuntaopin kirjan ja koe oli seuraavana päivänä. No, opiskelin ne aiheet sitten wikipediasta .... Ja koe meni ainakin mun omasta mielestä ihan hyvin!          
koeviikko2
Oon ihan rakastunut mun uuteen fitnessgurun pinkkiin shakeriin.... Ja noihin proteiinijauheisiin! Nam nam.
Tohon shakeriin saa vielä pyöritettyä kaks semmosta lokeroa tonne pohjaan!
              Tähän loppuun vielä terkut multa ja Lilliltä :) Eiks oo hellyyttävä selfie?
xx, Sonja
heppaaa
Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti