keskiviikko 21. toukokuuta 2014

KISOIHIN VALMISTAUTUMISTA

Hui kamala, eilen näin ens viikon Ruotsin GP-kisojen osallistujaluettelon! Ens viikon torstaina mulla on siis elämäni toiset 5-ottelukisat. En millää malta ottaa että pääsen näkeen kuinka paljon oon kehittyny tässä talven aikana! Mun ikäsethän ei vielä kisoissa ratsasta, mutta nyt oli kuitenkin mahdollisuus ilmottautua myös ratsastukseen, jota ei sitten tuloksissa oteta huomioon. Ei otettu mulle täyskorkeeta rataa joka ois ollu jonku 110cm (?), koska lopetin ratsastuksen väliaikasesti tossa tammikuussa ja oon nyt toukokuussa käynyt 3 kertaa hevosen selässä .... :D Joten jotta tuun vielä hengissä sieltä kisoissa takasinkin, nii otin radaksi sen 80cm.  Alla video mun toisesta ratsastuskerrasta sen tauon jälkeen :) Minuutin kohalla kolme aivan kamalaa hyppyä, en ollut yhtään mukana kun esteitä nostettiin pitkästä aikaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti