lauantai 26. heinäkuuta 2014

A-nuorten EM Uppsala

UPPSALAEMUPPSALAEM2
Pahoitteluni tästä hiljaisuudesta blogin puolella! En tiedä minkä syyn keksisin tähän, oon vaan yksinkertaisesti ollut väsynyt/kiireinen/laiska enkä oo saanu aikaiseksi kirjoitella. 
     Viime viikolla oli mun kauden pääkisat, eli alle 19 vuotiaiden EM kisat. Otin mun gopron mukaan, että oisin saanut hienoja kuvia paikanpäältä ja oisin voinut sitten jakaa ne teidän kanssa. Mun laukuissa oli tilaa rajoitetusti ja jätin laturin kotiin (näin jälkeenpäin ajateltuna ois sinne laukkuun varmaan yksi pieni johto vielä mahtunut..). Ekana iltana mulla tais unohtua se kamera päälle ja kisa-aamuna se ei sitten enää lähtenytkään päälle... Just mun tuuria. No, sain sentään lentokoneesta kaks kivaa kuvaa :D
     Lennettiin siis kisapaikalle torstaina ja perjantai-sunnuntai oli yksilökisat. Perjantaina kisat alko miekkailulla, joka meni ihan ok, alussa oli havaittavissa "lievää" kisajännitystä ja jäädyin aika pahasti muutaman kerran.
    Lauantaina oli uinti ja CE. Uinnissa laitettiin mun tekniikka aikalailla uusiksi viime viikolla. Kulki ihan ok, mutta kierroksia oli ehkä vähän liian vähän, eikä mulla ollut riittävästi sellasta tsemppiä. Olin kuitenki oman Group B:ni 12. uinnissa. CE:ssä olin reilusti oman ryhmäni hitain. Ammunta kyllä yllätti positiivisesti: sain kolme kertaa ammuttua alle viiteenkymmeneen sekuntiin! Parannusta viime kisojen ampumajuoksuaikaan tuli n. minuutti, juurikin noiden onnistuneiden ammuntojen ansiosta.
    "The overall experience" oli hyvä ja positiivinen. Mulla ei ollut juuri mitään hajua kuinka kovia muut kilpailijat on, joten ei ollut mitään suurempia tavoitteita. Finaalipaikka ois toki ollut kiva, mutta sinne ois ollut vielä 200 pistettä matkaa... Saapa nyt nähdä kun muutan sinne britteihin että miten nää mun lajitaidot lähtee kehittymään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti