tiistai 28. tammikuuta 2014

OLENKO TULOSSA VANHAKSI ?

tammikuuloppu2

Pakko alottaa tää postaus kertomalla vähän mun eilisestä päivästä. Päätin käydä suoraa koulun jälkeen uimassa treenin, jotta pääsisin ajoissa kotiin lukeen maantiedon kokeeseen. Oon näiden 7-8 uimahallilla vietetyn vuoden aikana kerenny nähä ja kuulla kaikenlaista, alasti allastilojen puolella juoksevista miehistä ihan näihin perus olen-niin-kyllästynyt-elämääni-ettei-minulla-ole-muuta-tekemistä-kuin-valittaa-mitättömistä-asioista -vanhuksiin. Eilen uimahallilla mua kutsuttiin elämäni ensimmäistä kertaa tädiksi. Kyllä, luitte oikein. 
       Söin siinä pukuhuoneen penkillä reippaasti välipalarahkaani, kun mun eteen pysähtyi semmonen pieni tyttö hämmästyneenä. Sitten se lapsi alko kyseleen, että "mitä täti syö, mitä täti syö?" Lamaannuin tosta täti-sanasta niin paljon etten kyenny ees sanomaan mitään. Totuus tulee lasten suusta.
       Tätiepisodin jälkeen jatkoin matkaani suihkun kautta altaille. Valitsin semmosen kivan tyhjän radan itelleni ja menin uimaan. Mulla alkoi lauantain treeneissä kesken kaiken särkeen varvasta ihan mielettömästi, mutta sinnittelin ne treenit loppuun ja treenien jälkeen vilkasin sitä.
       Nykyaikasen 5-ottelun SM-kisoissa syyskuussa mulla miekkailuosuudella alkoi särkee oikeen jalan varvasta ihan hirveesti. Kävely sattu ihan kauheesti. No sillon kisat oli vielä puolivälissä niin nappasin vähän buranaa ja kisasin loppuun asti. Siitä asti toi varpaan kynsi on ollu ihan mustana ja kipee, mutta oon hienosti ignoorannu koko ongelman lakkaamalla sen mustan päälle aina kivalla pirteellä kynsilakalla .... :D
       Takasin asiaan. Menin siis uimaan ja jalkaan alko sattuu taas. Pysähyin ja aattelin lähtä kotiin. Aloin kuitenkin miettiin mielessäni että muille toi syy ei tosiaankaan menis läpi; "joo, oli pakko lähtä kotiin ku oli varvas nii kipee". Nousin altaasta ja katoin sitä varvasta tarkemmin. Ewwwww se varpaankynsi oli irronnu sillee että se vielä sinnitteli puoliksi kiinni siinä varpaassa. No, marssin uimahallin valvomoon (jossa en ollukkaa pitkään aikaan vieraillu!) jossa varvas sai ensihätään urheiluteippiä ja sain kuin sainkin koko 5km treenin uitua loppuun asti! Oon varmaan ainut ihminen, joka saa yhdestä varpaankynnestä kirjotettua näinkin pitkästi. :D Heh. 
tammikuuloppu
     Uimahallilla täytyy joustaa ja soveltaa joissakin asioissa. Halusin kipeästi kahvia, mutta ei ollut kahvinkeitintä. Ostin valmiskahvipussin. Ei ollut vedenkeitintä. Oli mikro jossa lämmittää vettä, mutta ei kuppia mihin laittaa vesi. Tässä vaiheesa skyr-rahka tuli ja pelasti tilanteen. Rahkapurkki toimi kahvikuppina ja mukana tullut muovilusikka oli myös kätevä lisä. Päivitin samalla kauppareissulla mun aurinkopuuterin uuteen vastaavaan, kun tajusin että olin hankkinut edellisen yläasteen 7-luokalla.... Hyi.
Säät lauhtu vihdoin niin, että pysty juokseen ulkona! Lenkit on huomattavasti mielekkäämpiä ulkoilmassa :)
tammikuuloppu3

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti