lauantai 4. tammikuuta 2014

SHOPPING

En tehnyt uudenvuoden lupauksia, mutta ajattelin että voisin vuoden vaihduttua alkaa vähän rajottamaan mun vaate- ja kosmetiikkaostosten määrää. Siispä 31.12, viimeinen päivä vuotta 2013 ryntäsin vielä joulualennunsmyynteihin kattomaan, että oisko siellä mitään kivaa enää jäljellä. Oltiin parhaiden alejen aikana mökillä, mutta onneksi esim. mun jalan koko on vähän mallista riippuen 40-41, joten yleensä mun kokoja on vielä ihan reippaasti jäljellä.
    Siitäpä päästään hyvin siirtymään niihin itse ostoksiin, sillä löysin nämä ihanat ♥ Niken fitness-kengät -40% prosentin alennuksella Stokkalta!SHOPPING3shopping4
Näillä kengillä on pieni tarina. Oon ollu jo hetken aikaa uusien sisäkenkien tarpeessa, sillä me jonkun aikaa sitten vaihdettiin äitin kanssa sisäpelikenkiä, sillä mun mielestä ne äitin kengät sopi mun omia kenkiä paremmin miekkailuun. Tarvin kuntosalille ja jumppiin sitte omat kengät, ja ku näin nää ennen joulua Stokkalla nii soitin heti äitille että nyt ne unelmien kengät löyty! Hintaa näillä oli sillon joku 120€ ja jätettiin ne ostamatta. Nyt kuitenki ku nää oli alessa -40% nii pakkoha ne oli kotiuttaa! SHOPPINGSHOPPING2
Seuraavaksi marssittiin kultasepän liikkeeseen, koska viime keväänä olin semmosessa uinnin pistekilpailussa Oulu Tourissa toinen, ja sain palkinnoksi 250€. Päätin ennenku toi toinen sija varmistui, että jos voitan niin ostan jotain tosi kivaa ja kallista itelleni koko rahalla. Aluksi aattelin ostaa Jeffrey Campbellit, mutta oikeestaan kukaan mun kavereista ei innostunut ideasta. Eli ne jäi sitten loppujen lopuksi ostamatta. Weheartit:iin liityttyäni aloin haaveilla tollasesta ruusukullan värisestä kellosta ja kiertelin Oulun keskustan kelloja myyvät kaupat useaan kertaan läpi. Päädyin nyt lopulta tollaseen ♥ Michael Korsin ihanaan kelloon, joka oli -20% alennuksen jälkeen 255€. Eli vähän yli mun suunnitellun budjetin, mutta ei totakaan vaan yksinkertasesti voinu jättää hyllyyn!

Kuten huomaatte, oon vähän muokannu tätä blogin ulkoasua, sekä poistin lähes kaikki mun vanhat postaukset. En tarkalleen tiiä miksi, se vaan helpottaa mun oloa tosi paljon kun ei tarvi hävetä jotain 2010 kirjoitettuja postauksia. Hauskaa alkanutta vuotta kaikille teille! :)

xx, SonjaTiny Hand With Pink Heart

1 kommentti: