lauantai 29. maaliskuuta 2014

but first let me take a selfie

Tässä samalla kun vielä mietin kehtaanko sitä videomuotoista kisapostausta julkaista nii päivittelen vähä mun kuulumisia tännekkin :)
maaliskuu2
Pidin koulussa puheen nykyaikaisesta 5-ottelusta. Ylitin siinä itseni, en jäätynyt siellä kaikkien edessä ja sain sanotuksi kaiken mitä olin suunnitellutkin! Wooh hyvä minä. Onnistuin myös tekemään äärimmäisen hyvää sushia! Tämän kaiken itsekehuskelun jälkeen on pakko palauttaa itteni takas maan pinnalle: MAA2-kurssista saadun kutosen jälkeen yritin nostaa 3 kurssin numeron ainakin sinne seiskaan. Kokeen jälkeen tajusin, että ainoossa tehtävässä minkä oikeesti olin osannut, olis pitänyt laskea lieriön suhde palloon, kun ite piirsin ja laskin taidokkaasti kartiolla. Arghhh. 
Maaliskuu
Useiden epäonnistuneiden yritysten jälkeen mun napakoru saatiin kuin saatiinkin auki! Toi tyhjä reikä on tosi pelottava. Se tuijottaa mua, eikö tuijotakkin? Oon syönyt myös x määrän (en kehtaa täällä edes tunnustaa) noita uusia Ben & Jerry's jätskipurkkeja! Oih. 
MAALISKUU3
Loppuun vielä tälläsii deep quotekuvii. Tämä tyttö vaihtaa maisemaa syksyllä. Blondi yksin isossa maailmassa. Sisäoppilaitoksessa. Koulupuvussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti