perjantai 2. toukokuuta 2014

NSM/SM TURKU

NSMSM1
     Mun leiri/kisareissupostaus saa jatkoa. Calellan leirin jälkeen lennettiin Helsinkiin, josta osa porukkaa jatko matkaa Ouluun ja mää + muutama muu jäätiin Helsinkiin. Olin pari yötä mun kaverilla ja menin niitten seuran bussilla Turkuun NSM/SM-kisoihin.
NSMSM2
NSMSM4
    Olin ilmottanut kisoihin kaikki rintauintimatkat. Ekana oli vinsta, joka meni uuen kisapuvun kanssa aivan äärettömän huonosti .. :D Seuraavana päivänä mulla oli ääni melkeen kokonaan lähteny ja muutenki nunhanen olo. Mulla oli samana päivänä 200RU ja just ennen lajia mun puku repes ja jouduin lainaamaan mun kaverilta pukua. Kun olin saanu sen lainapuvun päälle ja se hirvee kiirepaniikki-adrenaliini oli hävinny nii aloin vaan itkeen. En oo mikää taikauskonen mutta sillon kyllä tuntu ettei mun oo tarkotettu uia sitä lajia ollenkaan :D Keskeytin siis 100 metrin jälkeen. Lauantain 100RU:sta en ees sano mitään...
     Kisat meni onnistuneen epäonnistuneesti, mutta jäi silti tosi hyvä fiilis tosta reissusta ja vikoista uintikisoista :) Päätin siis huonosti menneen 100RU:n jälkeen että mun rintauinti ja samalla kilpauintiura saa olla tältäerää tässä. Oon väkisin koittanu kohta 2 vuotta saaha sitä rinulii kulkeen, mutta se saa nyt riittää. Keskitän nyt mun kaikki energiat 5-otteluun :) Harkitsen kyllä tällähetkellä vielä kesän GP challenge-kisoja, haluisin nimittäin nähä kaikki uintikaverit vielä ennen tulevaa vaihtovuotta.
NSMSM3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti